Klienti VÚB banky si v posledných dňoch všímajú výrazné zmeny vo svojich mobilných zariadeniach. Inštitúcia začala proces migrácie na novú aplikáciu VÚB Banking, ktorá nahrádza staršiu verziu Mobil Banking. Cieľom je zabezpečiť pohodlnejšie, intuitívnejšie a bezpečnejšie digitálne bankovníctvo. Informácie o zmene sú klientom doručované prostredníctvom e-mailov a SMS správ.
Prechod na novú platformu
Doterajšia aplikácia Mobil Banking bude onedlho prístupná iba pre podnikateľov, živnostníkov a právnické osoby. Bežní spotrebitelia budú musieť pre správu svojich účtov využívať výhradne moderné rozhranie novej aplikácie. Klienti, ktorí doteraz neupgradovali, dostávajú čoraz častejšie výzvy na stiahnutie a aktiváciu VÚB Banking. Tento prechod má byť postupný, pričom prioritou sú klienti, ktorí už aspoň čiastočne začali využívať nové digitálne prostredie.
Banka očakáva, že väčšina klientov dokončí migráciu ešte pred leto 2025. Podľa najnovších údajov viac ako polovica používateľov už využíva novú aplikáciu, a tento podiel neustále rastie. Staršia verzia aplikácie zostane dočasne funkčná niekoľko mesiacov, aby boli klienti schopní plynule prejsť na nový systém.

Moderné funkcie a vyššie zabezpečenie
VÚB Banking prináša nový dizajn a širokú škálu funkcií, ktoré zjednodušujú správu financií. Používatelia budú mať prístup k online vybaveniu hypotéky, virtuálnym platobným kartám a ešte vyššej úrovni zabezpečenia platieb. Navyše, aplikácia umožní prepojenie viacerých produktov do jedného digitálneho priestoru, čím eliminuje potrebu fyzickej návštevy pobočiek.
Tento krok je súčasťou stratégie, ktorej cieľom je digitalizácia a modernizácia bankových služieb. Aplikácia má za úlohu nahradiť tradičné formy komunikácie s bankou a poskytnúť klientom efektívnejšie a komfortnejšie riešenia. Banka dúfa, že do konca roka 2025 sa jej podarí dosiahnuť plne digitálny migráciu, kde 100 % fyzických klientov bude využívať výhradne nové rozhranie VÚB Banking.
Proces prechodu je automatizovaný, klienti však môžu rýchlosť migrácie ovplyvniť osobne aktiváciou aplikácie a jej funkcií. VÚB aktívne komunikuje potrebu zmeny a plánuje súčasné tempo kampane udržať, aby zaistila hladký prechod na nové digitálne prostredie pre všetkých používateľov.