Poľský obchodný reťazec Biedronka pokračuje vo svojej expanzii na slovenskom trhu a najnovšie oznámil otvorenie úplne novej predajne v Nových Zámkoch. Po otvorení prvej slovenskej prevádzky začiatkom marca v obci Miloslavov a následných pobočkách v menších mestách ako Považská Bystrica, Liptovský Mikuláš, Senica a Zvolen teraz prichádza rad aj na juh Slovenska.
Biedronka otvorí novú predajňu v Nových Zámkoch už tento týždeň
Otvorenie novej predajne na ulici Nábrežná 1 v Nových Zámkoch je naplánované na štvrtok 29. mája 2025. Slávnostná udalosť sa začne presne o 09:00 hod. Následne bude predajňa otvorená každý deň v týždni. Zákazníci v nej môžu nakupovať od pondelka do soboty od 07:00 hod. do 21:00 hod., v nedeľu od 08:00 hod. do 20:00 hod.
Reťazec Biedronka je poľský diskont, patriaci do portfólia portugalských vlastníkov. Vo svojej ponuke sa zameriava najmä na potraviny, pričom sortiment zahŕňa čerstvé ovocie a zeleninu, dennú ponuku pečiva, mliečne produkty a mäso. Sortiment tovaru však dopĺňajú aj výrobky nepotravinového charakteru, ktoré sú v ponuke sezónne alebo s pravidelnými akciami.

Biedronka poskytuje pravidelné akciové ponuky prostredníctvom letákov, ktoré platia vždy od štvrtka aktuálneho týždňa do stredy nasledujúceho týždňa. Zákazníci nájdu v predajniach aj výrobky od slovenských producentov, pričom niektoré z nich reťazec predáva pod svojimi vlastnými privátnymi značkami.
Nové pracovné príležitosti pre záujemcov priamo v predajni
S príchodom novej pobočky spoločnosť zároveň hľadá nových zamestnancov. Aktuálne na internetovom pracovnom portáli Profesia.sk pribudla inzercia na pracovnú pozíciu predavač/pokladník, ktorá ponúka záujemcom prácu na plný pracovný úväzok. Nástup je možný podľa dohody.
Uvedená pracovná ponuka prichádza s mesačnou mzdou od 1 100 eur v hrubom, pričom zamestnanci môžu získať mesačný bonus až do výšky 100 eur za pravidelnú dochádzku. Náplň práce zahŕňa obsluhu pokladne, skenovanie tovaru a príjem hotovostných či bezhotovostných platieb od zákazníkov. Okrem týchto povinností sa pracovníci budú starať aj o poriadok a čistotu predajne, kontrolovať kvalitu a stav tovaru na predajnej ploche aj v skladových priestoroch.
Nízke ceny sú hlavnou konkurenčnou výhodou Biedronky
Obchodný reťazec Biedronka sa dlhodobo profiluje ako diskontný obchod s cieľom ponúkať nízke ceny a konkurovať etablovaným sieťam ako Lidl, Kaufland, Billa či Tesco. Svoje cenové nastavenie formuje zámerne tak, aby zaujala zákazníkov a bola ešte atraktívnejšia než konkurencia, ktorá je na slovenskom trhu už desaťročia.
Na slovenskom trhu bude teda zaujímavé sledovať, ako nová predajňa v Nových Zámkoch ovplyvní miestny trh a nákupné správanie zákazníkov. Doterajšia expanzia reťazca dáva tušiť, že ani novozámocká prevádzka nebude posledná, pričom dôraz bude nasledovne kladený aj na krajské mestá, ktoré prídu na rad postupne. Detaily o ďalších lokalitách zatiaľ reťazec nezverejnil.