Mobilný operátor O2 sa rozhodol upraviť ceny svojich služieb. Od 5. novembra 2025 si zákazníci za niektoré služby priplatia. Spoločnosť tento krok zdôvodňuje súčasnou ekonomickou situáciou, konkrétne infláciou, ktorá ovplyvňuje náklady vstupov. Kým ceny volaní a textových správ stúpnu, dátové služby ostávajú cenovo nezmenené.
Úprava cien predplatených programov
Ponuka O2 preprogramových služieb, akými sú O2 Voľnosť a O2 Fér, prechádza zmenami. V prípade programu O2 Voľnosť sa cena volaní zvyšuje na 0,19 eura za minútu oproti predchádzajúcej cene 0,154 eura. Rovnaká cena bude platiť aj pre medzinárodné hovory v Zóne 1. Zákazníci tohto programu však stále nebudú platiť viac ako 0,19 eura za celý hovor, bez ohľadu na jeho dĺžku. Cena za SMS správy sa takisto mení, a to z 0,082 eura na 0,10 eura.
Podobný nárast cien možno očakávať aj pri programoch O2 Fér s dobíjaním kreditu a O2 Fér Jednotka. Cena za minútu hovoru v oboch prípadoch stúpne na 0,19 eura, pričom táto cena sa týka aj miestnej siete aj ďalších mobilných operátorov na Slovensku. Cena za SMS sa taktiež posúva na 0,10 eura. Avšak výhodou týchto programov ostáva, že zákazníci po prvej minúte v rámci siete O2 volajú zdarma.

Bonusový kredit ako kompenzácia
O2 zaviedlo možnosť získania 10-percentného bonusového kreditu z dobitia pre zákazníkov so službami O2 Voľnosť, O2 Fér s dobíjaním kreditu a O2 Fér Jednotka. Tento bonusový kredit je k dispozícii pre tých, ktorí uskutočnia dobitie kreditu cez mobilnú aplikáciu O2 v hodnote od 10 do 30 eur. Akciu je možné využiť opakovane, ale len do 15. novembra 2025. Bonusový kredit má platnosť 12 mesiacov od okamihu jeho pripísania na účet užívateľa.
Zákazníci budú informovaní
O2 svojich zákazníkov o plánovaných zmenách transparentne informuje s dostatočným predstihom, a to prostredníctvom tlačových správ, webu alebo priamo v predajniach. Operátor zdôrazňuje, že zvyšovanie cien je nevyhnutným krokom na udržanie kvality poskytovaných služieb, ktoré ďalej zlepšuje prostredníctvom kontinuálnych investícií do infraštruktúry a siete. Zákazníci tak budú mať istotu, že služby, za ktoré si priplatia, ostanú na vysokej úrovni výkonu a dostupnosti.