Nemecká drogéria Müller nedávno zakotvila na Slovensku a už pripravuje ďalšiu expanziu. Po otvorení svojej prvej predajne v Trenčíne sa teraz reťazec zameriava na hlavné mesto Bratislava. Očakáva sa, že nová predajňa privíta zákazníkov ešte pred Vianocami v decembri 2025. Rozhodnutie rozšíriť svoje pôsobenie do Bratislavy sa ukazuje ako logický krok vzhľadom na význam tohto trhu a potenciál veľkomestskej klientely.
Nástup nadšenia pred Vianocami
Podľa zverejnenej pracovnej ponuky plánuje Müller otvoriť predajňu v Bratislave 1. decembra 2025, čo by mohlo prispieť k úspechu spoločnosti v najziskovejšom období roka. Pred Vianocami je zaznamenaná vysoká spotrebiteľská aktivita, a tak tento krok môže byť strategickým ťahom. Úspech reťazca posilňuje aj atraktívna ponuka sortimentu – od drogérie a kozmetiky až po papiernictvo, hračky a BIO produkty.
Otvorenie predajne, plánované na začiatok decembra, umožňuje novému hráčovi na trhu zachytiť vianočný trh, kedy zákazníci nakupujú darčeky a produkty každodennej potreby vo väčších množstvách. Očakáva sa, že toto načasovanie prinesie nielen vysoké tržby, ale aj väčšie povedomie o značke Müller na Slovensku.

Zaujímavé pracovné podmienky a platy
Müller v rámci príprav na otvorenie bratislavskej prevádzky oznámil hľadanie vedúceho predajne s nástupom od 1. decembra 2025. Platové podmienky sú stanovené lákavo – základná mzda predstavuje 2 200 eur mesačne v hrubom, pričom zamestnanci môžu získať ďalších 100 eur za pravidelnú dochádzku. Celková suma sa tak môže vyšplhať až na 2 500 eur mesačne. Okrem toho spoločnosť garantuje navýšenie mzdy po skúšobnej dobe a poskytuje zákonné príplatky za prácu počas víkendov a nočných smien.
K pracovným benefitom patrí uzatvorenie pracovnej zmluvy na dobu neurčitú, zamestnanecké zľavy na produkty v hodnote až 20 % a priateľské pracovné prostredie. Uchádzači o pozíciu vedúceho predajne však musia spĺňať niekoľko požiadaviek, medzi ktoré patrí ukončené stredoškolské vzdelanie s maturitou, prax na podobnej pozícii a ovládanie jedného z jazykov – anglického, nemeckého alebo maďarského. Výhodou sú tiež riadiace schopnosti, organizačné zručnosti a odolnosť voči stresu.
Budúce perspektívy reťazca na Slovensku
Nemecký reťazec, ktorý má viac ako 70-ročnú históriu a prevádzkuje viac ako 900 predajní po celej Európe, očakáva, že slovenský trh prinesie ďalšie príležitosti na rast. Po úspešnom štarte v Trenčíne je Bratislava logickým ďalším krokom. Slovenské prevádzky budú ťažiť z dobre vybudovaného know-how a širokého sortimentu, vďaka čomu môže Müller osloviť širokú škálu zákazníkov. Otvorením predajne v hlavnom meste roztvára reťazec dvere k ďalšej expanzii, ktorá by v budúcnosti mohla zahŕňať viaceré mestá na Slovensku.
Výberové konanie na vedúceho predajne je plánované do konca novembra 2025, čo znamená, že otvorenie predajne na jednej z najlukratívnejších adries na Slovensku je už neodvratné. A s blížiacimi sa vianočnými sviatkami sa môžeme tešiť na to, že tento nový hráč na slovenskom trhu obohatí ponuku pre slovenských zákazníkov.