Telekomunikačný operátor Antik prichádza so zaujímavou marketingovou aktivitou, v rámci ktorej ponúka svojim zákazníkom možnosť získať televízny balík úplne zadarmo až na šesť mesiacov. Výmennou za túto benefitnú ponuku však musia záujemcovia súhlasiť s umiestnením reklamnej nálepky s logom Antiku na zadné sklo svojho auta. Túto originálnu formu propagácie ako prvý zaregistroval portál zive.aktuality.sk.
Zákazníci získajú bezplatný TV balík podľa vlastného výberu
Po navštívení pobočky operátora a potvrdení dohody formou podpisu dodatku k zmluve získava klient možnosť vybrať si z viacerých televíznych balíkov, ktoré dosiaľ nepoužíval. Zo služby sú však zámerne vyňaté kanály HBO. Na výber sú napríklad balíky Prémiový, Filmový (bez HBO Max), Maďarský, Ukrajinský, Babylon alebo flexibilný balík pod názvom „Podľa seba“.
Jednorazový administračný poplatok za aktiváciu tejto bezplatnej služby je symbolický – len jedno euro. Takto získaný balík bude zákazníkovi sprístupnený na obdobie šiestich mesiacov. Po uplynutí tohto času sa balík automaticky deaktivuje bez akýchkoľvek ďalších záväzkov či poplatkov zo strany zákazníka.

Antik plánuje pravidelné kontroly reklamných nálepiek
Antik zároveň pripomína, že zákazník musí počas celého obdobia trvania ponuky udržiavať nálepku s logom operátora na vozidle v dobrom stave – jasne viditeľnú a nepoškodenú. Spoločnosť bude dodržiavanie tejto podmienky pravidelne kontrolovať formou náhodných previerok. Ak klient nebude mať reklamu správne umiestnenú alebo ju odstráni, operátor si vyhradzuje právo tento bezplatný televízny balík okamžite deaktivovať.
Netradičná marketingová akcia, ktorú môžu aktuálne využiť noví aj súčasní zákazníci televíznych služieb Tango alebo satelitnej TV od Antiku, trvá zatiaľ do konca júla 2025. Operátor týmto krokom reaguje na snahu zvýšiť povedomie o značke medzi verejnosťou, ako aj rozšíriť bázu svojich klientov. Ak sa tento model propagácie osvedčí, Antik zvažuje jeho zavedenie ako permanentnú súčasť svojich marketingových aktivít.