Čínska platforma Shein, známa svojou širokou ponukou produktov za nízke ceny, pripravuje významný krok v rámci svojej stratégie. Po rokoch pôsobenia výhradne v online priestore spoločnosť oznámila plány na otvorenie šiestich kamenných predajní. Expanzia na fyzický trh začne vo Francúzsku, ktoré je považované za mekku módneho priemyslu.
Štart v Paríži, ďalšie mestá na ceste
Paríž sa stane prvou zastávkou, kde Shein plánuje otvoriť svoj debutový kamenný obchod. Predajňa bude situovaná v prestížnych priestoroch obchodného domu BHV Marais. Zákazníci si tu budú môcť prvýkrát vychutnať nakupovanie značky Shein v novembri tohto roka. Po Paríži budú nasledovať ďalšie francúzske mestá vrátane Dijonu, Remeša, Grenoblu, Angersu a Limoges. Spoločnosť sa pre tento zámer spojila s realitnou kanceláriou Société des Grands Magasins, ktorá prevádzkuje známe obchodné domy ako BHV Marais či Galeries Lafayette.
Shein plánuje týmto krokom revitalizovať obchodné priestory vo vybraných mestských centrách a podporiť lokálnu ekonomiku. Projekt by mal vytvoriť približne 200 pracovných miest, pričom spoločnosť sa zaviazala poskytnúť možnosť ich obsadenia nielen v rámci predaja, ale aj logistických a koncepčných záležitostí.

Francúzsko ako prirodzená voľba
Francúzsko, a konkrétne Paríž, je strategickou lokalitou, keďže ide o svetovo uznávané módne centrum. Rozmanitosť parížskeho módneho trhu umožňuje osloviť široké spektrum zákazníkov. Shein chce týmto krokom posilniť svoju filozofiu sprístupňovania módy každému, bez ohľadu na štýl či preferencie. Práve prítomnosť v takomto prostredí pomôže spoločnosti nielen zvýšiť jej viditeľnosť, ale aj prilákať nových zákazníkov z rôznych demografických skupín.
Okrem dlhodobého budovania značky Shein vo fyzickom priestore má tento krok tiež obnoviť záujem o tradičné možnosti nakupovania prostredníctvom kamenných predajní. Týmto spôsobom sa spoločnosť snaží rozšíriť svoj odkaz za hranice online sveta a lepšie reagovať na meniace sa požiadavky moderných zákazníkov.