Slovak Telekom výrazne rozšíril funkcionality svojej obľúbenej internetovej televízie Magio TV, keď do jej mobilnej aplikácie integroval technológiu Chromecast. Táto novinka umožní zákazníkom operátora jednoducho prenášať obraz zo smartfónov priamo na veľkú obrazovku televízorov cez domácu Wi-Fi sieť. Novú funkciu môžu využiť všetci zákazníci s platenými balíkmi M, L a XL, pokiaľ disponujú zariadením Android a majú verziu aplikácie Magio TV 4.0.27 alebo novšiu.
Intuitívne ovládanie a sloboda multitaskingu
Proces spustenia prenosu na väčšiu obrazovku je jednoduchý a používateľsky prívetivý. Po otvorení mobilnej aplikácie Magio TV stačí vybrať požadovaný program, stlačiť ikonu zdieľania v pravom hornom rohu obrazovky a následne vybrať požadované zariadenie zo zobrazeného zoznamu. Prenos obrazu sa spustí okamžite a program je možné pohodlne ovládať nielen cez mobilné zariadenie, ale aj klasickým diaľkovým ovládačom od samotného televízora.
Významným bonusom integrácie Chromecast je skutočnosť, že smartfón možno počas sledovania plnohodnotne používať aj na ďalšie činnosti. Diváci teda naďalej majú možnosť telefonovať, posielať správy alebo surfovať po internete bez akéhokoľvek prerušenia sledovania programu.

Ideálne využitie počas aktuálnych športových udalostí
Zaujímavý čas predstavenia novej funkcie pritom nie je náhodný – Telekom, ktorý je národným partnerom aktuálneho futbalového šampionátu Európy hráčov do 21 rokov, odporúča zákazníkom využiť Chromecast práve počas významných zápasov slovenskej reprezentácie. Po otváracom zápase Slovenska so Španielskom sú pred fanúšikmi dva ďalšie dôležité zápasy – duel Slovenska s Talianskom, ktorý sa koná 14. júna o 21:00 v Trnave, a následne zápas s Rumunskom 17. júna o 21:00 v Bratislave.
Magio TV zavádza obmedzenia kvôli požiadavke Markízy
Napriek pozitívnym inováciám museli zákazníci televíznej služby Magio TV nedávno akceptovať menej vítanú novinku. V posledných dňoch totiž Slovak Telekom na základe požiadavky televíznej skupiny Markíza začal blokovať možnosť pretáčania reklám vo svojom archíve. Toto obmedzenie platí pre vybrané stanice skupiny Markíza – samotnú Markízu, ako aj jej sesterské kanály Doma, Dajto, Krimi a Klasik. Od divákov aplikácia vyžaduje odsúhlasiť túto zmenu hneď po zapnutí zariadenia a uvádza, že sa zákaz vzťahuje na všetky odvysielané programy uvedených televíznych staníc, a to tri dni spätne od ich živého vysielania.
Zavedenie obmedzenia pretáčania reklám nie je pre operátorov jednoduché a mnohí z nich pôvodne nový režim kritizovali a nechceli akceptovať. Telekom však patrí medzi prvých veľkých poskytovateľov televíznych služieb, ktorí požiadavku Markízy implementovali v praxi, pričom pre zákazníkov tejto zmeny znamená výrazný zásah do doterajšieho komfortu sledovania archívnych programov.
Markíza naopak krátko po tomto kontroverznom rozhodnutí uviedla nový digitálny projekt s názvom TN live. Ide o formát pravidelného živého online spravodajstva dostupného bezplatne každý pracovný deň v čase medzi 9:00 a 20:00. TN live ponúka spravodajské sumáre, rozhovory, analytické vstupy odborníkov a reprízy hlavných Televíznych novín, čím sa snaží divákom poskytnúť informačný servis v kvalitnej digitálnej podobe počas celého dňa.