Poľský diskontný reťazec Biedronka naďalej napreduje vo svojej expanzii na slovenskom trhu. Už o niekoľko dní otvorí svoju ôsmu predajňu, ktorá tento raz pribudne v meste Revúca.
Biedronka otvára prevádzku v Revúcej
Nová prevádzka reťazca Biedronka privíta prvých zákazníkov vo štvrtok 4. septembra 2025 o 09:00 na ulici M. R. Štefánika 15 v Revúcej. Ako informoval reťazec na svojom webe a sociálnej sieti Facebook, slávnostné otvorenie nebude chýbať a pripravuje bohatý sprievodný program. Táto prevádzka bude už ôsmou v poradí na Slovensku, čím spoločnosť ďalej posilňuje svoje zastúpenie v obciach a menších mestách.
Okrem Revúcej má reťazec svoje predajne už v Miloslavove, Senici, Považskej Bystrici, Liptovskom Mikuláši, Nových Zámkoch a dvoch lokalitách vo Zvolene. K dispozícii bude predajňa v bežných otváracích hodinách od pondelka do soboty od 07:00 do 21:00 a v nedeľu od 08:00 do 20:00.

Slávnostné otvorenie s koncertom a aktivitami
Slávnostné otvorenie predajne v Revúcej bude sprevádzané špeciálnym programom pre návštevníkov. Pripravené budú zábavné aktivity, medzi ktoré patrí koleso šťastia, maľovanie na tvár, maskot či koncert známeho slovenského speváka Alana Murína. Tento hudobník, známy svojím moderným prístupom, nepochybne pritiahne pozornosť najmä mladšieho publika.
Reťazec si svojich zákazníkov získava nízkymi cenami a širokým sortimentom vlastných značiek. Okrem tradičných potravín nechýba ani výber doplnkového sortimentu, ktorý osloví rôzne skupiny zákazníkov.
Plány na ďalšie rozširovanie
Biedronka neplánuje svoju expanziu spomaliť. Voľné pracovné miesta na rôznych pracovných portáloch ukazujú, že nové prevádzky by mali pribudnúť v obciach a mestách ako Nesvady, Gbelce, Zlaté Klasy, Malinovo, Tomášov, Chorvátsky Grob, Myjava či Levice. Zaujímavosťou je, že reťazec plánuje vstúpiť aj do krajského mesta Žilina, kde aktuálne hľadá zástupcu manažéra predajne. Nástupná mzda na tejto pozícii sa pohybuje na úrovni 1 475 eur mesačne s možnosťou výkonnostného bonusu vo výške 200 eur.
Podmienky pre uchádzačov zahŕňajú skúsenosti z maloobchodu, organizačné schopnosti, samostatnosť a pozitívny prístup k práci. Tieto požiadavky naznačujú, že reťazec kladie dôraz na vysokú kvalitu personálu, ktorý bude zohrávať kľúčovú úlohu v ďalšom rozvoji značky na Slovensku.
Reťazec týmto krokom potvrdzuje svoj strategický zámer oslovovať zákazníkov v menších mestách a obciach, no zároveň sa nevyhýba ani väčším trhom, čím sa snaží prilákať širšie spektrum klientely.